Epiphanies and Shit

angelofcrazyfandoms42:

iraffiruse:

Frozach Submitted

Wat

yunglickhitta:

damn bruh

(Source: sharapwna)

thatberni:

oh, honey.

cnnbreaking:

the dream

cnnbreaking:

the dream

(Source: thats-so-raven)

(Source: megustamemes)

rabenacohmalani:

southerngoodfuckcharm:

obliviousanarchy:

yobrehhh:

pancakemilkshake:

fullmetalfisting:

actually-misha-collins:

nobody hates justin bieber more than drake bell does

I’m going to be really sad the day I hear Drake Bell got attacked and murdered by feverish adolescent girls

No it’s cool they won’t hurt him. He invited them to do it once and

my fucking hero

i fucking love drake bell

Drake fucking bell people

I love this omg lol

(Source: fivehundreddaysofawesomeness)

Why do bitches pull pictures with the head-tilt and glasses over eyes get up? iono but I haven’t been on this shit forever so whadever. 

Why do bitches pull pictures with the head-tilt and glasses over eyes get up? iono but I haven’t been on this shit forever so whadever. 

  • Dumbledore: The dark forest is strictly forbidden to all students
  • Dumbledore: Except for detention
  • Dumbledore: Where you will be forced to wander around when it's darkest and scariest
  • Dumbledore: Doesn't that make so much sense
  • Dumbledore: I'm so good at rules
  • Dumbledore: Ten points to Dumbledore

Anonymous said: In the spirit of Xmas, would you be willing to rap for your followers/subs? Would be super swell.

choochootrain15:

sadvillains:

i left that life behind me

Plz bring it back!!!

(Source: phantomgaylord)

escapekit:

 Chromatic Typewriter Prints

Tyree Callahan has recycled (or upcycled, perhaps) a classic 1937 Underwood typewriter by replacing letters with sponges soaked across the spectrum with bright yellows, reds, blues and combinations thereof.

perksofbeingapsychopath:

lolsofunny:

Kid accidentally steals cup from restaurant

This gets funnier every time i see it

tlyudacris:

thagodsquad:

OH GODDAM. WHAT IS THIS???!! これは何?????!!! IS THIS THAT ANIMAY RAPPER… T-TIME??!! IS THIS THAT MIXTAPE… ALL DAY ANIMAY???? IS THIS THAT… OFFICIAL #DESU MUSIC VIDEO??!! WOW!! FUCK!!!! INCREDIBLE!!!!! SUGOI!!!

#THAGODSQUAD

PRODUCED BY: SHA-LEIK
DIRECTED BY: T-TIME
EDITED BY: T-TIME

GODDAM. YA BOY OUT HERE. WIT THA 12k VIEWS!! (WOO!!!!)

papa-nier:

trust me im a dad

batman-nolanverse:

rememberlily:

what is Batman’s favourite store?

image

image

(Source: azkabanished)